Príhovor

7. júna 2010, peterbella84, Nezaradené

Moje meno je Peter Bella a kandidujem za poslanca NR SR za SDKÚ-DS.
Starostlivo som zvažoval, či prijať túto výzvu a uchádzať sa o Vašu dôveru kandidatúrou do parlamentu. Rozhodlo to, že mi v našom zákonodarnom zbore chýba pohľad na problémy Slovenska očami mojej generácie.

Chýbajú mi témy, ktoré ma hnevajú a myslím si, že minimálne diskusia o nich je v parlamente potrebná. Chcem priniesť skutočný pohľad otázku a problém pozitívnej diskriminácie, chcem podnietiť diskusiu o odmeňovaní a zbytočných výhodách poslancov NR SR.

Som rozhodnutý v prípade môjho zvolenia otvoriť aj tieto témy a zabezpečiť, aby bolo počuť aj názory, na ktoré teraz nemá nikto zo súčasných poslancov odvahu, ale vyjadrujú názory a postoje mladej generácie.

Ak ste aj Vy presvedčení o tom, že politici sú často alibistickí, konformní a odtrhnutí od problémov, ktoré trápia bežných ľudí, prosím, podporte ma Vašou účasťou na voľbách a krúžkom na čísle 84 na kandidátke SDKÚ-DS.

Spolu to zmeníme.

 
Ďakujem.

Peter Bella